ריהוט ומתקנים לבתי ספר

זקוקים לאספקת שולחנות מחשב לבית הספר? הגיע הזמן לרענן את המתקנים החלודים שבחצר בית הספר? הילדים כבר לא עושים שימוש במתקנים וברצונכם להחליפם במתקנים מודרניים יותר?


החשיבות של ריהוט איכותי לילדים

הריהוט הבסיסי בכיתה יכול להשפיע באופן ניכר על מידת הריכוז של התלמידים בשיעורים. כך למשל כיסאות לא נוחים או לא מותאמים לגיל התלמידים, כמו גם שולחנות מתנדנדים או לא יציבים עלולים לפגום באיכות הלמידה שלהם. בנוסף, הריהוט הבית ספרי אומר לא מעט על איכות בית הספר עצמו ועל איכות הלימודים בו. אין להמעיט מהחשיבות של מראה העיניים על תהליך קבלת ההחלטות של בני האדם. כך למשל זוג הורים שמסייר לראשונה בבית הספר, יתרשם באופן חיובי מכיתות בהן ישנם רהיטים חדשים ומודרניים, נוחים לשימוש ובעלי מראה אסתטי.


מתקנים לחצר בית הספר

בשנים האחרונות כל תחום מתקני החצר לבתי ספר השתדרג בצורה נפלאה. בניגוד לימים עברו בהם שיא השיאים של מתקני החצר היו סולמות עץ שניתן היה לטפס עליהם מעלה ומטה, הרי שהיום ישנם אינספור דגמים של מתקנים מסוגים שונים. בין הדגמים החדשים של מתקני החצר ניתן למצוא מתקנים לשמירה על הכושר, מתקנים לפיתוח הדמיון ומתקנים לחיזוק תחושת הקבוצתיות. הדבר החשוב ביותר שיש להקפיד עליו כאשר רוכשים מתקני חצר לבית הספר הוא להתאים את גיל הילדים למתקן וכמובן לרכוש אך ורק ציוד שנושא תו תקן ישראלי של מכון התקנים.


ריהוט ומתקנים לבתי ספר מתוצרת גנית

חברת "גן גנית" מובילה את התחום של ריהוט ומתקנים לבתי ספר מאז שנת 1997. מפעל החברה ממוקם בפארק התעשייה בקיסריה וחולש על שטח של 1300 מ"ר. אין כיום חברה בישראל שמסוגלת להתחרות ביכולת של חברת "גן גנית" לייצר רהיטים ומתקני חצר מבחינת היקף הייצור, רמת הגימור, איכות המוצרים וההקפדה על קיום ההנחיות של מכון התקנים. אתם מוזמנים לגלוש לגלריות המתקנים והרהיטים לבתי הספר ולהתרשם בעצמכם מההיצע המרשים ומגוון הדגמים העצום
מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות