גני ילדים בשכונות החדשות

גני ילדים 

המגמה של הרשויות המקומיות היא להקים גני ילדים מרווחים, יפים ועם תכולה איכותית בכל שכונה חדשה. כדי להגיע לכך מבצעים היערכות תכנונית מראש כדי שלקראת פתיחת שנת הלימודים הכול יהיה מוכן ומאורגן בתוך כל גן. הרכש לגן החדש כולל רהיטים כמו שולחנות וכיסאות צבעוניים, ארוניות עבור המשחקים ועבור הבקבוקים, התיקים ופריטי הלבוש כמו המעילים בחורף. ההרכב של המשחקים והציוד מותאם לגילים של הילדים אשר אמורים ללמוד בכל גן. מערך המשחקים משתנה ומשתדרג משנה לשנה ומתווספות כל הזמן אפשרויות חדשות, אשר מטרתן היא לאתגר את הילדים. 

בשכונות החדשות קיים תכנון סביבתי כולל אשר מציב את כל הגנים יחד באשכול של גנים, כך נוח להורים להגיע בכל בוקר ובכל אחר הצהרים לגנים. שכונות רבות בנויות באופציה של מדרחוב ולכן ההורים רוכבים לא אחת על קורקינט חשמלי והילדים רוכבים לידם בקורקינט רגיל. כך הם נעים יחד בכל בוקר לגן הילדים כדי להגיע במהירות ובבטחה. בשיטה זו הילד או הילדה מרוכזים בנסיעה שהיא מאד אהובה עליהם, אינם נעצרים בדרך כלל בדרך ולכן ההגעה לגן היא מהירה ובזמן. 


ריהוט עבור גני ילדים 

הריהוט הבסיסי כולל שולחנות בגדלים שונים וזאת על פי גודלו של הגן. שולחנות מרובעים, עגולים, בצורה של פרסה קטנה או גדולה, שולחנות בצורת משושה ושולחנות חיצוניים עבור חול או מים. כמו כן כיסאות בגוונים צבעוניים תואמים וגם ספסלים, כך שיהיה מקום לכל ילדי הגן על פי צפי הרישום לגנים. תחום ריהוט לגני ילדים הינו רחב ומגוון ותוכלו לבחור צבעים, צורות, חומרים ועוד לפי טעמכם בתכנון הגן או בשיפוץ ושדרוג הקיים.

בכל גן יש צורך בארונות אחסון. קיימים סוגים רבים והבחירה היא על פי ההתאמה לגיל של הילדים. לתינוקות ולקטנטנים מתאים ארון עם מיכלים שבהם מניחים פריטי לבוש, טיטולים ומגבונים של כל ילד. כאשר מדובר בגן של ילדים גדולים יותר, נוח יותר לעבוד עם ארוניות סגורות ועם מגירות עבור הציורים והעבודות של הילדים.


ציוד עזר לגן 

בנוסף לכך יש ארוניות מיוחדות עבור הגננת שבהן היא מאחסנת ציוד מיוחד, משחקים שהילדים משחקים בהם רק עם הגננת או עם הסייעת וציוד נוסף אשר שייך לגן.

בקניה המרוכזת לפני פתיחת הגן רוכשים גם שטיחים, קירות מעוצבים על פי נושאים כמו חגי ישראל ועונות השנה ומדבקות מיוחדות שישמשו את הצוות ואת הילדים לאורך כל השנה.


פינות של כישורי חיים 

קו החשיבה במציאות הנוכחית הוא לשתף את הילדים בדברים רבים שקורים בחיי היום יום כדי שהם יהיו מעורים לכל מה שקורה סביבם. לכן רוכשים פינות ייחודיות של כישורי חיים אשר מוצבות במקומות שונים ברחבי הגן וגם בחצר. באמצעותם הילדים משחקים בתחומים רבים ומבינים הרבה יותר טוב נושאים כמו את אופן הטיפול בתינוק עם הצטרפותו של תינוק חדש למשפחה, קניות בסופרמרקט או בחנות המתנות, טיפול בגינה ושיתופי פעולה רבים נוספים. 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות