עולם הילדים העכשווי

עולם הילדים

עולם הילדים הוא עולם מופלא וכל מי שמתכנן אותו על כל רבדיו, דואג למעטפת שהיא נעימה ובטוחה בכל מקום שבו הם נמצאים. בגן הילדים, בבית, בגן השעשועים, ובכל מקום אחר. הילדים אוהבים מאד להשתעשע בגן הילדים והם ממתינים לשעה שבה הם יוצאים לחצר. בעבר היו בחצר משחקים אלמנטריים כמו מגלשה, נדנדה וארגז חול. אך היום עם הקדמה הילדים נהנים ממשחקים מתוחכמים רבים אשר מפוזרים בחצר, פינות משחק מרתקות, מגלשה, כדורים, כלי תחבורה ועוד. כדי לאתגר את הילדים קיימים בחצר של גן הילדים מתקנים מסקרנים ולכן הם נהנים לעלות, לרדת, לקפוץ ולבצע את כל הפעולות האפשריות. כדי לשמח את הילדים כל האלמנטים צבועים בשלל צבעים יפהפיים, לא רעילים ועל פי הוראות התקן.

עיצוב של חדר הילדים בבית תואם את הצורך של עולם הילדים. אם מדובר בילדים פעוטים, החדר שלהם ייצבע בצבע פסטל ייחודי כמו תכלת, אפרסק, ירוק ועוד. אפשר לצבוע את החדר בצבע אחיד בכל קירותיו, או לחלופין לצבוע שלושה קירות בלבד ועל הקיר הרביעי להדביק טפט יפהפה שיש בו הרבה הדפסים צבעוניים בנושא שמתאים לילדים הרכים. נושא חשוב של עיצוב חדרי ילדים הוא הצבה של ארוניות עבור המשחקים של הילדים. בכל אחד מתאי הכוורת מניחים קופסת אחסון עם תמונה צבעונית של חיה שאהובה על הילדים. בתוך כל אחת מהקופסאות מניחים סוג מסוים של משחקים או של צבעים ולכן כל הפריטים מסודרים והילדים יודעים היכן למצוא כל דבר.


בטיחות של עולם הילדים

בחשיבה על בריאותם של הילדים, כבר לא קיימים ברוב גני הילדים ארגזי חול. הסיבה לכך היא שחתולים וחיות אחרות הגיעו גם הם לארגזי החול הללו והם הפיצו שם מחלות וזיהומים שפגעו בריאותית גם בילדים. במקום ארגזי החול, מתקינים כעת משטחי גומי צבעוניים, או דשא סינטטי לרווחתם של הילדים.

עולם הילדים כולל גם כיסוי מעל מתקני השעשועים וזאת כדי שיהיה להם צל לאורך כל השעות שבהן הילדים משחקים מחוץ למבנה הגן. השמש החמה היא יוקדת ואין כל אפשרות לשחק כאשר המתקנים והמשחקים בפינות השונות חמים. הכיסוי חוסם את קרני ה UV ולכן ההנאה של הילדים היא מושלמת.


החיים האמיתיים

משחקים רבים בפינות המשחק מאפשרים לילדים לצאת מתוך עולם הילדים ולהיכנס אל עולם המבוגרים, כדי להכיר את מה שקורה בעולם. זו הסיבה שיש להם פינת משחק אשר מדמה סופרמרקט וכך הם עורכים בו קניות, פינה של טיפול בתינוקות וכך הם נערכים להגעתו של תינוק חדש הביתה ועוד.


גני השעשועים

ישנו מגוון רחב של מתקני חצר לגני ילדים כאשר מדובר על עיצוב הגנים והחצרות שלהם אך שעות הוצאת האנרגיה האמיתיות ביום הם אחר הצהרים והילדים אוהבים מאד להגיע עם ההורים אל הפארקים השונים וחצרות גני הילדים המושקעים, להתנדנד בנדנדות החדישות, לעלות ולרדת אין ספור פעמים מהמגלשות הקצרות והארוכות, לרוץ על הגשרים וליהנות עם כל חבורת הילדים. 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות