7 טיפים לעיצוב גן ילדים

עיצוב גן ילדים הוא הרבה יותר מאשר רק בחירת ספות קטנות לילדים. כיום מובנת ההשפעה של העיצוב על הילדים וגם על הצוות בגן ולכן חובה לעצב את הגן ברמה גבוהה. לכן הבאנו בפניכם 7 טיפים לעיצוב גני ילדים וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לקרוא את הטיפים שיש כאן.






1)      בחירת צבעים נכונה

אם כן הטיפ הראשון שאתם צריכים להכיר זה העובדה שיש לבחור צבעים מתאימים לילדים. לא כדאי לבחור צבעים כהים מדי מכיוון שיש להם השפעה פחות טובה על הגן. עליכם להתאים את הצבעים אחד לשני בין אם זה לריהוט או לצבעי הקיר. ככל שהצבעים יתאימו יותר כך יהיה יותר נעים בגן ותהיה אווירה חיובית ואווירה היא דבר חשוב ביותר. עיצוב גני ילדים זה בהחלט תחום רחב ובעל דעות שונות בתחום, יש ברשות המעצבים מגוון ענק של אופציות, מה שנשאר זה להגדיר תקציב ולהתחיל לבצע התאמות ובחירות לסביבת המשחקים והגן בכלל.


2)      נוחות

אפשר לעצב את הגן נורא יפה אך בצורה שלא תהיה נוחה, לכן כאשר אתם מתכננים את הגן אתם חייבים לחשוב על נוחות. עליכם להבטיח כי גם לילדים יהיה נוח וגם לצוות וכך ההנאה בגן תהיה הרבה יותר גדולה וזה שווה המון. ישנו מגוון רחב של כסאות לילדים, פינות ישיבה ועוד.


3)      בטיחות

ילדים הם לא מבוגרים ופעמים רבות הם עושים דברים מסוכנים. בתור הצוות בגן אנו חייבים לעשות הכול בכדי לשמור על בריאות ובטיחות הילדים וזה אומר בין היתר כי אנו צריכים לעצב את הגן כאשר אנו חושבים על נושא הבטיחות. בטיחות היא ערך עליון בטח בגן וזה משהו שלא כדאי לזלזל בו. כך לדוגמא אפשר לשים מתקן טיפוס לילדים אך להבטיח כי הוא יהיה בטוח לשימוש ולא להתפשר על נקודה זו. עיצוב חצר גן ילדים חייב לקחת בחשבון את הפרמטרים הללו, להתייחס לגילם של הילדים ולהתאים את המתקנים שיהיו בחצר הגן.


4)      ריהוט

כל עיצוב בגן הוא הרבה יותר מאשר רק בחירת ספות מעוצבות לילדים. ההשפעה של הריהוט על הילדים ועל הצוות היא עצומה ואנו צריכים לעצב את הגן כך שנחשוב על נושא הרהיטים. ככל שהרהיטים יהיו יותר יפים ויותר נוחים כך יהיה נעים יותר בגן וזה דבר משמעותי ביותר. אין סוף לאופציות שאפשר להתאים לחלל כלשהו, כסאות בית ספר , לוחות מרהיבים ועוד אופציות רבות וצבעוניות של עיצוב הריהוט המתאים ביותר לגן הילדים


5)      הכנסת טכנולוגיה לגן

כיום אי אפשר לדבר על עיצוב גני ילדים מבלי להזכיר את נושא הטכנולוגיה. קודם כל זה חשוב שהילדים יכירו טכנולוגיות שונות כבר מגיל צעיר. אך שימו לב, העיקר הוא העובדה כי טכנולוגיה משפרת את ההתנהלות בגן והופכת אותה לפשוטה וקלה יותר וזה חשוב ביותר. נכון שעניין הטכנולוגיה הוא תלוי גיל . משחקי רצפה הם פתרון מעולה להעביר את הזמן בנעימים והשימוש בו עושה לילדים כיף גדול. כיום, כבר יש מתקנים בחצר שמוציאים צלילים, משחקים מגניבים דרך הטלוויזיה ועוד. בסופו של דבר הכל מסתכם בתקציב וקבלת החלטות לגבי שילוב טכנולוגי בגילאים צעירים. 



6)      היעזרו במומחים

עיצוב גנים כולל בתוכו עולמות רבים ומי שלא למד את הנושא יתקשה לעצב גן ברמה גבוהה. אז מה עושים? אם כן אתם צריכים לפנות אל מומחים שילוו אתכם בהליך וייעצו לכם איך לעצב את הגן שלכם. בתחום גני השעשועים ישנם חברות שמתמחות בנושאים כמו : ריהוט גני ילדים , עיצוב הגן ויכולים לתת לכם ייעוץ בתחומים רבים בעולם  גני הילדים.



7)      היעזרו באינטרנט

אי אפשר לדבר היום על עיצוב מבלי להזכיר את העובדה שאנו יכולים וצריכים להיעזר באינטרנט. באינטרנט אפשר למצוא מידע על כל דבר ולכן הוא כלי רב עוצמה היכול לסייע לנו רבות בעיצוב הגן שלנו. בהשקעה של כמה שעות אתם יכולים למצוא מידע רב באינטרנט על עיצוב גנים ולכן כדאי להיעזר בכלי זה.

 

 

 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות