לקטנה שלכם יש יום הולדת? הנה כמה רעיונות מקוריים למתנה מקסימה!

אוהבים אותה הכי בעולם


מן היום הראשון בו הגיחה לעולם, הבת האהובה שלכם מביאה הרבה שמחה וחיים לשגרה היומיומית העמוסה שלכם. היא מזכירה לכם כל הזמן עד כמה אתם חשובים לה, זוכרת להצחיק ולתת חיבוקים ויודעת לשים לב כשקשה לכם ולתת לכם חיוך גדול וחזק שממלא אתכם בכוחות להמשך. היא עדיין קטנה, אבל היא ממש לא פראיירית – בשנותיה הראשונות בעולם היא למדה לעמוד על שלה, בצורה חמודה וחיננית שמעידה על כך שהיא עוד תגיע רחוק. יום ההולדת של הבת האהובה שלכם הוא זמן מצוין להראות לה שאתם אוהבים אותה הכי בעולם ויתרה מכך, להפתיע אותה במתנה מקסימה שתעזור לה להמשיך להתפתח, לגדול והכי חשוב – לשמור על סקרנות. בשביל לעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות מקסימים שאולי ייתנו לכם השראה. מזל טוב ובהצלחה!

 

פאזל איכותי


כולנו אוהבים פאזלים – גם ילדים קטנים וגם אנשים בוגרים יודעים להנות מתחושת הסיפוק המשמעותית שסיום הרכבת הפאזל מעניקה למשחק. פאזל היא רעיון מצוין למתנה מקסימה ליום ההולדת – היא תעזור לבתכם האהובה לפתח כישורי סבלנות, התמדה ויכולות ריכוז שמאוד יעזרו לה במרוצת השנים. בנוסף, מדובר במשחק כייפי וקליל שתוכלו לשחק ביחד בשעותכם המשותפות.

 

כלי נגינה מקורי


מוזיקה היא דרך מופלאה להבעה עצמית, להתמודדות עם הרגש ולפעמים גם להוצאת כעסים. תוכלו להעניק לבתכם הקטנה ליום ההולדת כלי נגינה מיוחד, שתוכל לנגן בו בשעות הפנאי שלה ולמלא את הבית בקולות משמחים. בין כלי הנגינה המופלאים לילדים בגיל הרך תוכלו למצוא תוף מצעד, קסילופון, פעמוני ג'ונגל, משולש, תיבה סינית ועוד ועוד. אז באיזה כלי תבחרו?

 

קוביות להרכבה


אולי הרעיון הקלאסי ביותר, הביתי ביותר והמסורתי ביותר – קוביות הרכבה תופסות עד היום מקום משמעותי בחיי הילדים הקטנים שלנו. לכבוד יום ההולדת של בתכם האהובה תוכלו להעניק לה סט של קוביות לגו, משחק מטריצה, או קוביות בנייה בסיסיות. המשחק יחזק את הדמיון שלה, יאפשר לה להביע את עצמה בצורה ייחודית נוספת וכמובן – יהווה רעיון מקורי נוסף לבילוי משותף.

 

צעצוע עץ איכותי


צעצועי עץ מגיעים במבחר אדיר ומופלא – חלקם דורשים מחשבה, אחרים דורשים זריזות, חלק דיוק אבל כולם ללא יוצא מן הכלל נעימים למגע, כייפים למשחק ואיכותם מבטיחה לכם שישמרו לעוד שנים רבות וכמובן שיש
צעצועים לגני ילדים בכל מיני סוגים וצבעים.

חשוב להעניק גם ברכה


הענקה של מתנה מקורית ליום הולדת משמעותית לחגיגה מוצלחת ועדיין, חשוב שלמתנה תצרפו ברכה מהלב. למרות שבתכם הקטנה כנראה עוד לא יודעת לקרוא, עדיין חשוב שתקריאו לה ברכה אישית שכתבתם לכבוד היום המיוחד שלה. ראשית, המילים הטובות יחממו לה את הלב ושנית – בעוד כמה שנים כאשר תוכל לקרוא את הברכה בעצמה, יכול להיות מדובר במזכרת אישית ומרגשת. מזל טוב !!!
מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות