כל הציוד הנדרש לגן ילדים חדש

פתיחה של גן ילדים חדשים לילדים זו שמחה והתרגשות גדולה עבור צוות הגן וגם עבור הילדים וההורים. כדי להעניק את המעטפת הרצויה לכולם מבצעת הנהלת הגן רכישה של כל הציוד הנדרש לגן ילדים חדש.


ציוד לגני הילדים

כיוון שמדובר בגן החדש, יש לרכוש עבורו הכול, החל בפריטים הקטנים ועד הפריטים הגדולים. בהתאם לגילם של הילדים שאמורים להגיע לגן זה, בוחרים את המוצרים המתאימים והאיכותיים ביותר.

·  שולחנות וכיסאות צבעוניים, מלבניים או מרובעים שישמשו את הילדים עבור ארוחות הבוקר, ארוחות הצהרים וגם עבור שעות המשחק ושעות היצירה. אפשר לרכוש ריהוט מעץ בגווני עץ ולבן, או לחלופין מפלסטיק בשלל גוונים צבעוניים כמו אדום, ירוק ואחרים.

·  מגירות בכמות הנדרשת על פי כמות הילדים שאמורים להיות בגן הילדים. מגירות ארוכות ועמוקות כך שיהיה לכל ילד מקום לכל הציורים ולכל העבודות היפהפיות שהוא מכין ולוקח הביתה בסוף היום. אם מדובר בילדים קטנים יותר, רוכשים תאים עמוקים ומניחים בכל תא המשויך לילד ספציפי, חיתולי נייר, ביגוד להחלפה, מוצצים ועוד.

·  בהתאם לגילם של ילדי הגן רוכשים עבורם הרבה מאד חומרי יצירה כמו בצק, פאיטים להדבקה, חוברות עבודה, דפים לגזירה בהתאם לחגים ולנושאי הלמידה. כמו כן צבעים רגילים, צבעי פנדה, צבעי גועש וצבעי ידיים לעבודות נפלאות של הילדים.

· כלי אוכל מפלסטיק עבור הילדים, צלחות בגדלים שונים, כוסות וסכו"ם ליום יום.

· ארונות שיש בהם מדפים עבור אחסון של חומרי היצירה, הצבעים, עגלה עבור הצבת בקבוקי השתייה האישיים ועגלה עבור הגשת המזון בארוחות השונות לשמחתם של הילדים.

· עבור פינות הלמידה ברחבי הגן, קונים ציוד לגני ילדים שכולל צעצועים על פי הנושא של כל פינה. כך יש פינת מטבח מעץ או מפלסטיק אשר מאובזרת בשלל כלי אוכל, מוצרים שנראים כמו מזון וירקות כדי שהילדים ייהנו להכין בכאילו ארוחות. פינת טיפול בתינוק שכוללת כמה בובות, מיטה לבובה, בקבוק, מוצץ, כלי אוכל, חיתולים, בגדים ועוד. עבור אלו שמעוניינים להיות רופאים או אחיות מחכים בפינת הרופא כלי בדיקה שונים, עבור ביצוע טיפולים ובדיקות שונות כדי לסייע לחולים להפוך לבריאים.

· אחת הפינות האהובות היא פינת הספר שיש בה מדפים נמוכים עם ספרים רבים ואהובים, כורסאות נוחות המותאמות לילדים, שולחן וכמה כיסאות צבעוניים, כדי לשבת וליהנות מהספרים הצבעוניים והמעניינים.


ציוד עבור החצר

עבור החצר רוכשים גן שעשועים קטן שכולל מגלשה, נדנדה, סולמות נחמדים ומדרגות לעלייה ולירידה בבטחה. הילדים נהנים לטפס על הציוד הצבעוני שוב ושוב ואין גבול להנאה שלהם. בנוסף לכך רוכשים עבורם כמה פינות של כישורי חיים לחצר.

יש להם לדוגמה עמדה של סופרמרקט שבו הם רוכשים את הקניות עבור הבית על פי הצורך שלהם, חלב, לחם, מעדנים, קורנפלקס ועוד. 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות