איך לבחור גדרות ושערי אלומיניום בטיחותיים לגני הילדים?

הבטיחות של הילדים היא נושא ראשון במעלה ולכן כאשר מתלבטים איך לבחור גדרות ושערי אלומיניום בטיחותיים לגני הילדים, חשוב לקבל המלצות על אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שמבצעים עבודה אמינה ומקצועית ביותר.


הקמה של גדרות ושערים עבור גני ילדים

גן ילדים לא ייפתח לקהל אם לא הותקנה סביבו גדר אלומיניום בטיחותית התואמת את דרישות התקן. יש כמה נושאים שהם אקוטיים כמו הגובה של הגדר, כדי שהילדים לא יוכלו לטפס מעליה ונושא המרווחים בין הפרופילים האנכיים. מדובר במרווחים במרחקים אחידים שאינם מאפשרים לילדים להכניס את הרגל פנימה. בדרך זו לא נוצר מצב שהרגל נתקעת בין הפרופילים והילד אינו מסוגל להוציא אותה החוצה.

כאשר מתכננים התקנת גדר, נעזרים בצוות של מומחים לעבודות אלומיניום שמייצרים גדרות ושערי אלומיניום על פי התקן. המזמין מוודא שיש להם את כל הרישיונות הנחוצים לעסוק בכך ולאחר שהוא קיבל המלצות עליהם מקולגות, הוא מרגיש שאפשר לסמוך על העבודה המקצועית שלהם ומזמין את העבודה על פי המידות של השטח.


היערכות לשנת הלימודים החדשה בגן הילדים

בגני ילדים רבים קיימות כמה כיתות לימוד בהתאם לגילאים של הקטנטנים. על פי קבוצת הגיל רוכשים עבורם משחקים שונים כדי שייהנו וגם יחכימו. מדובר בשלל משחקי הרכבה צבעוניים שבהם הילדים אמורים ליצור צורות חדשות ומתוחכמות, קוביות מפלסטיק ומעץ בגדלים שונים כדי לבנות ארמונות ולהפעיל את היצירתיות של כל ילד שבונה מבנים אחרים. רוכשים ארון פח כדי להניח בו פריטים שונים כמו צעצועים, מוצרים השייכים לילדים, חומרי צביעה ועוד.

בכל גן יש צורך בציוד אחר לקראת שנת הלימודים החדשה וזאת על פי מה שנשאר משנה קודמת, מה תקין ומה נזרק. על פי מצב המלאי, מעשירים את הספרייה של גן הילדים בספרים מקוריים חדשים.


ציוד לחצר ולגני הילדים

במהלך הלמידה בגן, הילדים לומדים על נושאים רבים כמו כישורי חיים. המטרה היא לקרב אותם למציאות העכשווית כדי שיבינו כיצד מתנהלים חיי היום יום בבית ומחוצה לו. זו הסיבה שרוכשים ציוד לגני ילדים המכיל פינות כמו קניות בסופרמרקט, הגעה לרופא וקבלת טיפול ממנו ומהאחות, טיפול בתינוקות, מטבחים גדולים שבהם הילדים נהנים מעשייה בתחומי הבישול והאפייה. כמו כן פינת מוסיקה נפלאה, למידה על תחבורה וזהירות בדרכים, תיאטרון ועוד.

העיסוק היום יומי בפינות המושקעות הללו שכוללות אביזרים נלווים בהתאם לנושא שהן, גורם סיפוק רב לילדים והם מבינים דברים רבים הקשורים לאורח החיים במשפחות שלהם וגם במשפחות אחרות.

בנוסף לכך רוכשים מתקני שעשועים לחצר אשר מותאמים לגודלה של החצר. בשלב ראשון מתקינים דשא סינטטי, מעליו המתקנים הצבעוניים והאיכותיים המותאמים לגילם של ילדי הגן ומעל מותחים ציליה מקצה לקצה, כדי ליצור הצללה מקסימלית מקרני השמש.

 

 

 

 

 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות