איך תעצבו פינות ישיבה ורביצה בגני ילדים?

ילדים הולכים לגן כבר בגיל הינקות והם צריכים להתרגל למסגרת הכוללת פרידה מההורים וכמובן לקום מוקדם ולהגיע אל כותלי הגן. יש ילדים שהתהליך הזה לא מגיע עבורם בקלות והדרך שלהם להתמודד היא לחבק את השמיכה האישית שלהם הנקראת אצל רוב הילדים "שמיכי" ולהתכרבל באיזו פינת רביצה בגן. בחירת ריהוט גני ילדים ובחירת פינות הישיבה בתוך חלל הגן היא קריטית. הילדים הקטנים אוהבים לרבוץ בהם גם בשעות שהם קמים משנת הצהריים ואף למנוחה במהלך היום כאשר הם מרגישים מעט עייפים.
מעבר לכך, יש גנים שפינות הישיבה הם המקום לעיין בספרים. על מנת לאפשר לילדים רביצה נעימה, מומלץ לעצב פינות ישיבה מזמינות ובצבעים חיים. אחת הדרכים להכניס צבע היא בעזרת כריות מעוצבות וצבעוניות.



איך לבחור כריות נוי לפינת הישיבה בגן?

פינת ישיבה בגן צריכה להיות מזמינה ובצבעים רכים שעושים חשק לבוא ולשבת. לא תמיד הספה שתהיה בגן היא ספה צבעונית ולעיתים היא תהיה אפילו בגוון אפור שממש לא מתאים לשמחה של גן הילדים. אם אתם רוצים להכניס חיים ולעצב פינת ישיבה צבעונית ונעימה כדאי לכם לשקול רכישה של כריות נוי מעוצבות. את כריות הנוי ניתן לבחור בצבעים מגוונים וטקסטורות שיתאימו לגוון האפרורי ויכניסו בו חיים. הדרך הנכונה לבחור כריות נוי לפינת הישיבה של הגן מתחילה במדידה של ספת הרביצה. מדידה נכונה תעזור לכם להבין איזה גודל כריות כדאי לכם לרכוש. לעיתים, כדאי לרכוש שלוש כריות קטנות בצבע מסוים ואליהן להוסיף כרית ענקית באותו צבע או בצבע מקפיץ אחר שתשמש כמקום נוסף לשבת בו.


כריות פוף גדולות

האחות הגדולה שלכריות נוי מעוצבותהיא לא אחרת מאשר כרית הפוף. מדובר בכרית גדולה מוארכת שניתן לשים על ספת הרביצה או לידה והיא משמשת כמקום נוסף לשבת עליו או להתכרבל. מה שנוח בכריות הפוף, זו האפשרות להנות מהמגע הנעים שלהן ולהנות מישיבה ושכיבה עליהן. גם כריות הפוף הגדולות מגיעות בצבעים וניתן בהחלט ואפילו מומלץ להתאים אותן לצבע של כריות הנוי. לרוב, גם כריות הנוי וגם כריות הפוף עטופות בבד שניתן לשלוף ולכבס. זהו יתרון גדול מאוד עבור גן הילדים והוא מאפשר לצוות הגן לרכוש את הכריות לטווח ארוך.





פוף אגס לשדרוג של פינת הרביצה

אם בא לכם לשדרג את פינת הרביצה בגן או להגדיל אותה כדי שעוד ילדים יוכלו לשבת, ההמלצה הכי טובה היא להוסיף פוף אגס. מדובר בפוף גדול ונעים המאפשר רביצה נעימה. הוא גדול מאוד ומספר ילדי גן יכולים לשבת בו באותו הזמן. פוף אגס מגיע בצבעים מגוונים וגם אותו ניתן להתאים לכריות הנוי המעוצבות.

לסיכום, הדרך לשדרג פינות ישיבה בגן היא באמצעות כריות נוי מעוצבות וכריות פוף גדולות שמאפשרות להכניס לגן ולפינת הישיבה אווירה נעימה וצבעונית.

 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות