איך לבחור ריהוט חדש במסגרת שיפוץ מקיף לגן?


כאשר מבצעים שינויים מאסיביים בגן הילדים, מתלבטים איך לבחור ריהוט חדש במסגרת שיפוץ מקיף לגן. האפשרויות הן רבות אך יש להתאים אותן לצורך של הגן וליצור שייכות עם פריטים איכותיים שנותרו בגן.


רהיטים שונים עבור גן הילדים

הדרך היעילה ביותר היא לרשום את המידות המדויקות של גן הילדים על כל חדריו ולאחר מכן להביט בהיצע הנרחב שקיים בקטלוג, כדי לבחור את הפריטים הנדרשים עבור כל אחד מהחדרים כדי ליצור גן ילדים נוח וכיפי לכל הילדים.

ריהוט לגני ילדים  קיים בשלל צבעים וחשוב ליצור הרמוניה כדי שיהיה נעים לילדים לשהות בגן זה לאורך כל שעות הלמידה.

השולחנות משמשים את הילדים למשחק, לצביעה וגם לאוכל ולכן רוכשים כמה שולחנות כאלו בהתאם לכמות הילדים שאמורים להירשם לגן בשנת הלימודים. כמו כן כיסאות פלסטיק בגוונים תואמים וגם ספסלים.


רהיטים עבור חדר שירות

בחדר שירות מרוכזים פריטים שונים וחשוב לסדר אותם באמצעות רהיטים ייעודיים לכך, כמו ארון תיקים, עגלה להגשת אוכל, ספסל החתלה קצר או ארוך, ארון למיקום המזרנים, ארון בגדים, עגלה עבור בקבוקי השתייה של הילדים וארון שרות עבור מטאטא, מגב וכו'.


נראותו של גן הילדים

עבור כל המעטפת של גן הילדים רוכשים לוחות מתאימים כדי לתלות עליהם ציורים, עבודות וכרזות אשר קשורות לנושא הלימודי כמו חגים, עונות השנה ועוד. בנוסף לכך קונים קירות מעוצבים בנושאים שונים המתאימים לכל רחבי הגן המשופץ.

כמו כן שטיחים, אביזרי דקורציה, מדפים עבור ספרים ופריטים נוספים שיש להניח עליהם, קולבים כדי לתלות את המעילים בחורף וגם את התיקים ברחבת הכניסה לגן.


מתקנים לחצר

להשלמת הצרכים עבור גן הילדים קונים גם מתקן שעשועים יפהפה ומעוצב לחצר, מניחים מרבד גומי או דשא סינטטי ודואגים גם לציליה שתאפשר לילדים ליהנות מהמשחקים בחצר, ללא ההפרעה של קרני השמש החמות.

כמו כן פינות כישורי חיים שמפוזרות בחצר כמו סופרמרקט. הילדים נהנים מאד לבצע קניות כמו ירקות ופירות, לחם, מוצרי חלב וגם חטיפים.


בחירה של קבלן שיפוצים

קיימים קבלנים רבים אך מכיוון שמדובר בשיפוץ של גן ילדים חשוב לבחור קבלן מיומן ומנוסה אשר בקיא בצורת העבודה בעת שיפוץ גני ילדים. כל העבודה חייבת להתבצע באופן מקצועי ביותר ללא זיזים בולטים, מסמרים, ברגים בולטים, או כל בעיה אחרת שעלולה לפגוע בטעות בילדים.

המגמה היא לבחור קבלן שיפוצים בפריסה ארצית,וזאת כיוון שבמקרים רבים לגן הילדים יש כמה סניפים ברחבי הארץ ולכן נוח מאד לעבוד מול קבלן אחד אמין שיבצע כמה וכמה פרויקטים בגני הילדים הללו במיקומים השונים.

לאחר שהתקבלו עליו המלצות חיוביות, מזמינים את העבודות הנדרשות כדי להעניק מראה חדש ונקי לגן הילדים לקראת שנת הלימודים החדשה. 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות