מתנות סוף שנה לגני ילדים

לקראת סוף שנת הלימודים הגננות מתלבטות בנושא מתנות סוף שנה לגני ילדים. ההיצע הוא רחב מאד והמטרה היא לרכוש פריטים שהם רעיונות חדשים, שיהיה למוצרים הללו שימוש והילדים ייהנו מהם.

קטלוג המתנות

אחת האופציות הנוחות היא להיכנס לאתר האינטרנט ולהביט בהיצע הגדול של המוצרים ולבחור  מתוכו את המוצר שישמח את הילדים. יש מקרים שבהם הגננות קונות מוצר זהה לכל הילדים כמו לדוגמה תיק גב שקוף עם טושים וצבעים בשלל גוונים. יש מקרים אחרים שבהם רוכשים מוצרים בצבעים שונים לבנים ולבנות כמו לדוגמה תיק כחול לבית הספר עבור הבנים ותיק וורוד לבית הספר עבור הבנות. על כל אחד מהם יירשם שמו של הילד או שמה של הילדה כדי לבדל את התיקים.


אופציות של מתנות סוף שנה

הגננת רואה כי יש מבחר של חולצות מודפסות עם צילום של הילד, כך גם מגבת או מגבת פונצ'ו שהיא אידאלית לימים שבהם הילדים הולכים לבריכת השחייה או לחוף הים. כמו כן שעוני קיר, בקבוקים, קופסאות אוכל, קלמרים, מנורת לילה, כיסא מתקפל, סינר לימים שבהם הילדים מסייעים להורים במטבח, כיסא שמשמש גם לאחסון של צעצועים בתוך הקופסה הגדולה.



היערכות של גן הילדים לשנת הלימודים הבאה

לקראת שנת הלימודים הגננות נערכות לקליטת הילדים החמודים. חלק מהילדים שהיו בגן בשנה הקודמת ממשיכים לשנה נוספת ומצטרפים גם ילדים חדשים. בהתאם למצבו של ריהוט לגני ילדים הקיים בגן , היא מתאמת עם הגורמים המוסמכים אילו מוצרים יש לספק לגן זה.

יש שנים שהגן מקבל ארוניות חדשות וצבעוניות המכילות  כמות של מגירות עבור כל ילדי הגן, מדפים או ארוניות לאחסון ספרי ילדים בפינת הספרייה. כמו כן כיסאות חדשים בגוונים עליזים כמו ירוק, תכלת אדום ועוד, שולחנות המתאימים ליצירה, לאוכל ולפינות למידה. כלי נגינה הם אהבה גדולה של הילדים והגננת תדאג שיהיה תמיד מלאי.



פינות משחק חדשות בגן הילדים

המגמה החינוכית היא להעמיק את כל מה שמעניק לילדים כישורי חיים. זו הסיבה שבכל שנה מתווספות למשחקים בגן אופציות חדשות ומסקרנות. כמו פינת מטבח גדולה אשר כוללת תנור אפייה, ברז, מיקרוגל, כיריים, המון כלי אוכל, ירקות מפלסטיק, סירים, מחבתות ועוד. כך הילדים נהנים מאד להכין אוכל בדיוק כמו בבית.

נושאים נוסף שקשורים לבית הם תליה של ביגוד על מתלה כביסה עד שיתייבשו, גיהוץ של חולצות על קרש גיהוץ באמצעות המגהץ . כמו טיפול בבובות בעזרת עגלה בה מניחים אותה לטיול, מיטה ואופציות של בקבוקים כדי להאכיל את הבובות החמודות.

פינה אהובה נוספת היא פינת הרופא  שבה הילדים משחקים כאילו שהם הרופאים, האחיות או החולים. הם נהנים מאד לסייע למטופלים באמצעות תרופות שונות, תחבושות או כל טיפול אפקטיבי אחר.

 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות