פעילות ימי הולדת בגני ילדים

בין אם התרגלנו להשקיע בימי ההולדת שלנו ובין אם קצת פחות, כשמדובר בילדים שלנו, חשוב לנו לדאוג לחגיגה כיפית ומהנה. מדי שנה שחולפת, הרעיונות לפעילויות ימי הולדת הולכים ואוזלים, והמשימה למצוא פעילות חדשה ומהנה הופכת למאתגרת. אז במיוחד לאובדי העצות מבינינו, הנה כמה רעיונות לפעילויות

 


יום הולדת, חגיגה נחמדת

אחד האירועים המשמעותיים בחיינו הוא יום ההולדת, יום בו אנו אוהבים לחגוג וליהנות עם הקרובים אלינו. אך עם הזמן החולף והשנים העוברות, חלקנו כבר התרגלנו להעביר את חגיגות יום ההולדת באירוע סימבולי כזה או אחר ולהמשיך הלאה בשגרת חיינו. אך כשמדובר בילדים שלנו, הסיפור קצת שונה.

 


משחקים של פעם

כהורים, אנחנו תמיד אוהבים להיזכר בתקופה של פעם ולזרוק מידי פעם לחלל האוויר את המשפט "הדור של היום הוא לא כמו הדור של פעם". אז ביום ההולדת של הדור הצעיר שלנו, זאת ההזדמנות להראות להם מה אכן היה כאן פעם. אמנם משלוחי עוגות לא ניתן להזמין מהעבר, אך ניתן  להיזכר יחדיו בפעילויות ומשחקים נוסטלגיים ששיחקנו בימי ההולדת שלנו.

משחקים כמו חבילה עוברת, פרה עיוורת, כסאות מוזיקליים, או הכנסת נר דקיק לבקבוק פלסטיק, יכולות להיות פעילויות חווייתיות ונוסטלגיות, הן עבורכם כמארגנים והן עבור הילדים שיקבלו קצת מושג לגבי חגיגות ימי ההולדת שלכם.

ילדים אוהבים לחגוג וליהנות, והאמת? שהם לא צריכים סיבה מיוחדת לכך. בהגיע יום ההולדת שלהם הם מרגישים כבר 'ילדים גדולים' ומצפים בכיליון עיניים להפקת אירוע מהנה. כהורים האחראיים על הפקת אירוע שכזה, אנחנו ברוב המקרים מצליחים לארגן משלוחי עוגות או מארז קינוחים מיוחד, אך בכל נוגע לרעיונות ופעילויות מקוריות ומהנות, אנחנו לא אחת מוצאים את עצמנו חסרי השראה אחרי מספר ימי הולדת שהצלחנו לארגן. אז ממש במקרה, הכנו עבורכם כמה רעיונות יצירתיים לפעילויות ימי הולדת חווייתיות.

 


יום הולדת מהאגדות

משחקים נוסטלגיים הם רעיון מקורי ויפה, אך לא תמיד מתאימים לכל אחד. אז במעבר חד, הרעיון הבא שלנו מתמקד בסיפורי האגדות. הילדים שלנו חיים במציאות מודרנית וטכנולוגית מתפתחת, והם חשופים כבר בגיל צעיר לסרטים ותוכניות ילדים שונות. וכמו כל הילדים, גם הם מאמצים בקלות דמויות לחיקוי.

יום ההולדת זה הזמן הכי מתאים להגשמת משאלות, ובאמצעות השקעה מתאימה ניתן להפוך את החדר או הגן למקום קסום מהאגדות. כמו כן, גם אם פורים עדיין לא הגיע, אפשר לחפש את הילד לדמות האהובה עליו ולעצב את יום ההולדת בפריטים מהאגדות- הזמנת משלוח עוגות מיוחדות, עמדות איפור ושירים אהובים.

 


פעילויות יצירה

אם אתם מחפשים פעילות שתהיה חינוכית מצד אחד ומהנה וכיפית מצד שני, תוכלו לבחור סדנאות יצירתיות לילדים. סדנאות יצירה מהוות פעילות תעסוקתית חינוכית ובאמצעות יצירת ציור, פלסטלינה או הכנת מאכלים שונים, תוכלו לגלות את הכישרונות החבויים בילדים שלכם.

 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות