קיץ בגני ילדים

בחלק מחודשי הקיץ החמים, הילדים עדיין נמצאים במסגרות שממוקמות בתוך גני הילדים ולכן הרשויות מבצעות פעולות שונות, כדי להגן עליהם מפני החום והטמפרטורות הגבוהות.


הצללה של החצר בגני הילדים
בשנים האחרונות כל החצרות של גני הילדים חופו בסוגים שונים של הצללות . מדובר בבדים צפופים שמסוגלים לעצור את קרני השמש החמות וכך הן לא חודרות פנימה. בדרך זו הבדים אשר מתוחים היטב מעל החצר מסוגלים ליצור הגנה כמעט הרמטית על הילדים.

לעיתים מקימים בחצר מתחם שבו הילדים יושבים למפגשים שונים עם צוות הגן ומתקינים קירוי מעל המתחם, באמצעות סככה מעץ. הפרופילים מותקנים זה לצד זה בצפיפות מרבית וכך נחסמות הקרניים החמות של השמש והילדים נהנים מהישיבה במקום מוצל.


הנראות של גני הילדים
במטרה להנעים את זמנם של הילדים בגן, מציבים עבורם מתקנים מאתגרים אשר משמחים אותם מאד. כך הם נהנים לשחק פרקי זמן ארוכים במטבח אשר בו הם מכינים תבשילים שונים, אופים עוגות מכניסים מוצרים למקרר וגם מגישים את מנות האוכל המוכנות, לחבריהם שיושבים בשולחן המיועד לכך.

בנוסף לכך הם נהנים להפעיל ציוד לגני ילדים שכולל גם את מכונת הכביסה תוך שימוש בחומרים הנדרשים לשם כך, תולים כביסה על מתלה הכביסה וגם מגהצים באמצעות מגהץ איכותי. כישורי החיים שהפריטים הללו מקנים לילדים הם עצומים והם מרגישים חלק מההוויה שמתרחשת בכל בית וכעת גם בגן.

גם הבובות זוכות לפינה שבה רוחצים אותם בכאילו ומטפלים בכל צורך שלהן, כאן יושבים עם הבובות בפינות חמד שמותאמות להן, בדיוק כמו האימהות עם התינוקות בבית וכאן הולכים גם למכון היופי.

השעות הרבות שבהן הילדים מבלים בגן מדי יום מאפשרים להם ליהנות מכל המתקנים החדשים ולכן הם מאושרים מהשינוי התהומי שחל בגן.


החצר מלאה במתקני פעילות
כאשר החצר מוצלת, אפשר להתקין בה מתקנים רבים וכך כל הילדים מתפזרים בין המתקנים השונים ומשחקים זה עם זה. חלק מהם מעדיפים לשחק במשחקי כישורי חיים כמו לערוך קניות בצרכנייה, לרכוש מתנות, לטפל בערוגות הגינה, לשתול שתילים, לטפח את הפרחים וגם להשקות את הגינה. הם מבצעים זאת במלוא המסירות מתוך רצון עז שלהם ליהנות מהפרחים ומגידולי הירק שהם שותלים במסירות.

בכל רחבי החצר מתקינים על משטח הגומי מתקני שעשועים שונים המתאימים לגילם של ילדי הגן, חיות על קפיץ, רכבת, מגלשות, נדנדות, מתקני טיפוס על חבלים, מתקני פעילויות עם מדרגות ומגלשות ובתים מפלסטיק או מעץ המדמים את ההימצאות בבית או בנופש בצימר.


הילדים בחצר
אף על פי שקיימת הצללה מצוינת, הילדים לא נותרים פרקי זמן ארוכים בחצר. לאחר המשחקים בחוץ הם נכנסים לגן המאוורר מקפידים על שתיית מים, מקבלים לעיתים שלוק או קרטיב וכך הם נרגעים מהמשחק בחוץ.

 

 

מועדון לקוחות גן-גנית - הרשם לקבלת מידע על מבצעים והטבות ייחודיות